نشست پرسش و پاسخ فیلم «همه چیز برای فروش» با حضور امیرحسین ثقفی (نویسنده و کارگردان)، علی‌اکبر ثقفی (تهیه کننده)، مستانه مهاجر (تدوینگر)، صابر ابر، مزدک میرعابدینی، جواد عزتی (بازیگران)، کارن همایونفر (سازنده موسیقی)، محسن دارسنج (طراحی چهره‌پردازی) شراره سروش (طراح صحنه و لباس) و با اجرای شاهرخ دولکو (منتقد) در سالن سعدی مجتمع فرهنگی برج میلاد برگزار شد.

 
 
امیرحسین ثقفی  گفت: خشونت فقط زد و خورد فیزیکی نیست و خواستم در این فیلم بگویم شرایط می‌تواند فردی را به آن میزان خشونت برساند که برای برادرش قیام کند. دروغ هم می‌تواند خشونت باشد.
وی درباره اینکه مگر سربازها تحت پوشش بیمه نیستند که هزینه‌شان را بدهد گفت:‌ این داستانی واقعی است ضمن اینکه اگر هم بیمه پول می‌داد به خاطر شرایط ضروری که داشت طول می‌کشید پول جور شود و این مشکلات زیادی را ایجاد می‌کرد.امیرحسین ثقفی همچنین گفت: سینما برای من فرم است. ضمن اینکه وامدار سینمای اروپای شرقی هستم. من سینما را آکادمیک نخواندم و سینما را این‌گونه یاد گرفتم. 
 
 
علی‌اکبر ثقفی تهیه کننده هم بیان داشت: تنها بخشی از فیلمسازی گیشه است و ما باید به مخاطب خاص هم توجه داشت. احترام به مخاطب عام واجب است ولی باید با تولید فیلم‌هایی مانند این مخاطب را تربیت کنیم. فکر می‌کنم اگر اکران مطلوبی داشته باشد می‌تواند مخاطبان را به فکر وادار کند. من برای هر فیلمسازی که دغدغه‌مند باشد و فیلمنامه‌ای را با ساختار سینمایی اجرا کند، کار خواهم کرد. 
 
 
صابر ابر هم بیان داشت: ده بار دیگر هم اگر پیشنهاد شود در «همه چیز برای فروش» حضور خواهم یافت چون ثقفی دنیای خاصی در دو فیلمش داشته است. وی درباره اینکه چرا اکثر بازی‌هایش یک شکل است در حالی که در «همه چیز برای فروش» نشان داد توان بازی در نقش‌های متنوع را دارد گفت: جنس بازی‌ای که من انتخاب کرده‌ام به این دلیل است که آدم‌های مختلف را از خودم رد کنم و ویژگی صابر ابر را به آن‌ها بدهم. به نظرم اکبر «همه چیز برای فروش» هم از صافی من گذشته است. به نظرم نقش‌های من شبیه هم نیست و فیلم به ما می‌گوید که آن آدم کجاست و چه کار می‌کند. 
 
 
مستانه مهاجر تدوینگر فیلم هم گفت: فیلم‌هایی که پلان - سکانس هستند خیلی دشوارتر از فیلم‌های پر کات هستند چون تصمیم درباره لحظه کات بسیار دشوار است. «همه چیز برای فروش» هم این‌گونه بود. من خیلی محکم می‌توانم درباره این فیلم صحبت کنم و به نظرم خیلی «سینما» بود.
 
 
کارن همایونفر هم درباره عدم استفاده از ملودی و فضاسازی در این فیلم گفت: موسیقی بدون ملودی معنی ندارد. ولی بعضی وقت‌ها این ملودی شنیده می‌شود و بعضی وقت‌ها نه. ما در این فیلم سعی کردیم فضاسازی را در موسیقی ایجاد کنیم. من هم آن نوع موسیقی که وقتی بیرون می‌آییم سوت بزنیم دوست دارم. ولی فکر می‌کنم با هر نوع فیلم باید به شکل خودش رفتار کرد. وی افزود: من با خیلی از کارگردان‌های نسل قدیم و جدید کار کرده‌ام ولی امیرحسین ثقفی در این میان جایگاه ویژه‌ای دارد. عشق او به سینما و رعایت فرم او باعث می‌شود که برای من به عنوان آهنگساز کلاسیک لذت‌بخش باشد. ثقفی سینما و موسیقی‌اش را خیلی خوب می‌فهمد. 
 
 
مزدک میرعابدینی هم بیان داشت: خوشحالم که برای ثقفی فیلم بازی کردم و در کنار صابر ابر بودم. فکر می‌کنم ثقفی با وجود سن کمش با تجربه‌ترین و مطمئن‌ترین کارگردانی بود که با او کار کرده بودم. نه تنها برایش آرزوی درخشان می‌کنم بلکه این اطمینان را دارم که در این مسیر می‌رود.